Merj Kitűnni a Tömegből: Merj Más Lenni
A kezdet talán mindennél nehezebb, de ha kitartunk, rendkívüli dolgokat érhetünk el.
A kezdet talán mindennél nehezebb, de ha kitartunk, rendkívüli dolgokat érhetünk el.
A közönség figyelmének felkeltése és fenntartása, a márkahírnév növelése és az értékesítési lehetőségek kihasználása érdekében a kis- és középvállalkozások (KKV-k) számára a PR-cikkek fontos eszközök lehetnek.
Mint marketing szakemberek, tudjuk, hogy a márkák mindig is jelen voltak az életünkben. Azonban a modern technológia és a digitális média robbanása új szintre emelte ezt a jelenlétet. A márkák már nem csupán a termékek vagy szolgáltatások címkéi, hanem a mindennapi életünk szerves részeivé váltak.
Ha érdekel a márkák világa, akkor valószínűleg azon gondolkodsz, miben rejlik a legnagyobb és leghíresebb márkák sikerének titka.
Általánosságban elmondható, hogy egy logó, arculat vagy márka akkor változik, ha a cégben is megváltozik valami, legyen annak dizájnfókuszú motivációja, új termék vagy szolgáltatás bevezetése, esetleg növekvő társadalmi felelősségvállalás.
Annak érdekében, hogy tisztán lássunk egy-egy megújulási folyamatot, az azok mögött húzódó motivációt és a különböző összetevőket, elengedhetetlen, hogy tisztázzuk a fogalmakat.
A személyes márkaépítés nem csupán a hírnévről szól, hanem arról is, hogy hogyan hozhatod közelebb a célközönségedet a saját céljaidhoz.
Sokan gondolják, hogy egy márka csak egy név vagy egy logó, de a márkák sokkal többet jelentenek ennél. A márkák, vagy márkaképek a cégek személyiségének, értékeinek és ígéreteinek fizikai megnyilvánulásai, és hatalmas befolyással bírnak a vásárlói magatartásra.
De hogyan lehet sikeresen bevezetni a limitált kiadású termékeket? A kulcs a jól megtervezett és végrehajtott marketing kommunikációban rejlik.