Super posh! 😎
Június 5-én, a nemzetközi ketchup napon mutatták be Heinz különkiadású szószát, az Ed Sheerannel reklámozott „Edchup”-ot.
A 150 éves élelmiszeripari cég közös termékén egy, a brit zenészre hasonlító paradicsom látható, ezek az üvegek június közepén kerülnek a boltok polcaira.
Tökéletes példa arra, hogyan lehet hatékonyan kihasználni a hírességek és a márka közötti valós kapcsolatot a marketingben.
A reklám története egyszerű, mégis erős. Láthatjuk Ed Sheeran-t, aki nem csak egy világhírű énekes, hanem nyilvánvalóan egy Heinz rajongó is, ahogyan egy elegáns étteremben lecseréli a gourmet szószokat a Heinz ketchupra.
Ez a reklám az átlagemberrel való azonosulás erejét használja ki, amivel közelebb hozza a márka élményét a mindennapi emberekhez.
A reklám ráadásul vicces és emlékezetes, ami a híresség személyének köszönhető. A humora, az egyszerűsége, és Ed Sheeran autentikus rajongásának bemutatása miatt ez a reklám nagyszerű példa arra, hogyan lehet az influencer marketinget hatékonyan alkalmazni.
Az üzenet világos és egyértelmű: a Heinz ketchup mindig ott van, hogy feldobja az ételt, bárhol is vagyunk.
Az, hogy Ed Sheeran önmaga volt az ötletgazda, még inkább megerősíti a márka és az énekes közötti kapcsolatot, és emeli a reklám hitelességét. A végén pedig még egy csavar is van, amikor megjelenik az üzenet: „Ez történik, ha Ed Sheeran írja a Heinz reklámot”.
Szóval a reklám tökéletesen ötvözi a humor, a hitelesség és a termék közvetlen bemutatásának elemeit, ami növeli a márka ismertségét és közel hozza azt a célközönséghez. Tehát funkcionál!
Meg hát mitől is lehetne hiteles az influencer választás, minthogy az énekes karján egy Heinz Ketchup tetoválás is van? 😏 Ez már tényleg csak cseresznye a tortahabon!
Nagy-Kozma Aletta