Rakuten reklám – Spinédzserek

Ez a reklám zseniálisan vegyíti a nosztalgiát, a humort és a márkahűséget.

Szembejött a Rakuten tavalyi reklámja, és úgy éreztem, visszarepültem az időben! Tudjátok, én vagyok az, aki még mindig rajong a „Spinédzserek”-ért (igen, még mindig! és valószínűleg ez már nem is fog változni, huszadszorra is szórakozok rajta).

Szóval elképzelhetitek, milyen izgatott lettem, amikor Alicia Silverstone és Paul Rudd feltűnt a képernyőn – igen, az eredeti szereplők! Őrület! 🤗

De miért is működik ez a reklám olyan jól? Először is, a nosztalgia erejét használja ki. Az eredeti szereplőkkel történő forgatás révén a márka képes megszólítani és megérinteni azokat, akik szerették a ’90-es évek kultuszfilmjét. Ez hihetetlenül erős érzelmi köteléket teremt a márka és a közönség között, ami segíthet a márkahűség és a vásárlói elkötelezettség erősítésében.

De nem csak a nosztalgia miatt szuper ez a reklám. Egyrészt vicces, másrészt okos. Ugyanaz a szellemes és laza hangulat, mint a filmben, és ez nagyon jól működik. Emellett a „Miért ne?” üzenet, ami az eredeti film központi témája volt, most a Rakuten védjegye. Ez az üzenet, ami arra ösztönzi a fogyasztókat, hogy merjenek nagyobbat álmodni, és többet várjanak el a vásárlásaiktól, tökéletesen illeszkedik a Rakuten márkaértékeihez.

Ez a reklám zseniálisan vegyíti a nosztalgiát, a humort és a márkahűséget. És mint valakinek, aki mindig is szeretett volna egy „Spinédzserek” folytatást, ez a reklám célba talált.

Szóval, Rakuten, csak így tovább!

Mel Horowitz: Cher! Gyere ide!
Cher Horowitz: Tessék, papa!
Mel Horowitz: Mi a fene ez rajtad?
Cher Horowitz: Ruha!
Mel Horowitz: Ki mondja?
Cher Horowitz: Calvin Klein!

                                                                                                                                                                                                        Nagy-Kozma Aletta

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram